fredag 6 mars 2009

06 mars.

Nu nar vi insett att man kan ga att andra hallet har Rayong har vi hittat lite nytt. En bankomat, en vietnamesisk restaurang som Sune tipsade om, ett gang doda hundar samt ett hakkors. Eftersom det star deutsch thai unterricht sa formodar jag att det ror sig om nan slags utbildning men vad svastikan gor har ute har jag ingen aning om. Intressant dock att vi hittills dragits till thailandska subkulturer...

Hoppas ni inte har det alltfor kallt och trist hemma, har ligger temperaturen pa 40 stadiga grader.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte så kallt men väldigt grått å trist! Intressant med subkulturer,transor,män i plisserade kjolar! Varför tycker svenskar så mkt om Thailand? :-D

Anonym sa...

Hej gumman!
Vad kul att höra lite om hur ni har det! Det låter som om er vardag är lite annorlunda än min just nu!!!!! Sug i er av alla intryck, vad spännande, njut!!!!
Här hemma i Stockholm är det urtrist väder med regn och blask, inget att längta hem till, jag lovar! Nu ska jag titta lite mer på alla era bilder, jag kommer att hålla koll på er!! Stor kram Maggan

Anonym sa...

Jag pratade med en som varit i Kambodja och han sa också att det var fattigt...Instämmer med Anette, kul med bilder. Linn o jag har anglat i dag, resultat 0 st.
Ni kanske kan få någon fisk där ni är...piraya eller dyl. Sköt om er.