tisdag 14 april 2009

14 april.

Idag var det da meningen att vi skulle ha flygit till Bangkok men vi ar alltsa kvar i Vietnam. Flygbiljetten gick inte att avboka och har verkar man knappt ens veta att det ar pagaende demonstrationer i Thailand. Vi ar iallafall glada att vi stannade da valdet nu enligt tidningarna har trappats upp ytterligare.

Men sa lange vi ar har ar det inget vi berors av, sa nu till de lite gladare nyheterna! Om tva timmar gar taget tillbaks mot det (enligt mig) basta stallet hittills: Nha Trang! Sa nu har vi en 24 timmars tagresa framfor oss och sen far vi forhoppningsvis se lite sol igen.

Saknar er hemma!

4 kommentarer:

Pappa Leif sa...

Skönt att höra att ni har koll på läget i Bangkok Hoppas ni får det riktigt varmt och bra sista veckorna. Kram

Mamma Monica sa...

Det känns väl skönt att åka tillbaks till värmen.
Ni kanske kan ta en annan väg in i Tailand än Bangkok.
Vi hörs Kram Mamma

Lillsyrran sa...

Det låter bra det! Hoppas ni får mycket sol i Nha Trang!
Ni får hitta på något roligt nu av de pengar ni har kvar. Om ni har nå pengar kvar vill säga. Det är ju inte så lång tid kvar i utlandet.
Jag fixade föresten det där med kortknäppandet till Arkitektprovet. Blev faktiskt riktigt bra, så jag är nöjd. Fast jag fick lite hjälp av mediakompisarna där hemma. ;P Du ska få se när du kommer hem.
Ha det bra! Hörs och ses!

Klara sa...

Svar till Mathilda:
Ja, jag tror på kinesiska! Läs det i Freiburg, så kan vi bli grannar;)