onsdag 8 april 2009

08 april

I mandags gjorde vi ett besok i byn Cat Cat, eller snarare en promenad runt. Vadret ar fortfarande daligt men ett vattenfall fick vi atminstone se. Och sa klart en hel del djur av varierande sort.

Jonatan har varit lite smasjuk de senaste dagarna sa vi har inte gjort sa mycket. Mest kollat pa Discovery och atit mango. Men nu ar han battre och jag tror vi ska aka harifran imorgon. Da blir det taget tillbaks till Hanoi, som vi nog egentligen har gjort det mesta i men flyget till Bangkok gar inte tillbaks forran 14e.

Vad roligt att vykorten har borjat komma fram forresten! Nu har vi ju gjort mer an halva resan sa det var val sa dags att skriva en rad eller tva.



3 kommentarer:

Mamma Monica sa...

Hej på er
Hör att du har varit sjuk, skönt att du är bättre.
Linn och jag ska åka till Mormor och Morfar i dag, med en blomma till påsk och gädda till katten.
Du kan väl slå en signal i helgen.
Ha en trevlig Påsk Och ta hand om varann.Tack för kortet
KRAM Mamma

Lina sa...

jag har börjat ändra uppfattning om dragon! jag gjorde en sås med dragon på mitt hantverksprov, och det gick ju vägen! (;

MammaMonica sa...

Hej
Mormor och Morfar Väntar på att få ett vykort från er.Adressen är kvarnvägen 82070 Bergsjö.
Kram Mamma